Regnig morgon, men det gör inget!

Jag är lycklig idag. Jag är lätt, jag svävar nästan fram, det så skönt. Så regnet gör inte det minsta! Igår var Alexanders bror på besök, vi åt min älsklings goda kycklingwraps och slöa framför TV, så skönt. Jag blev helt slut igår efter att jag sa upp mig. Hmmm, glömde nog kanske skriva det, men så är det i alla fall. Igår tog jag beslutet och verkställde det. Jag har sagt upp mig! Jag har skrivit på avtalet för mitt nya jobb! Och det känns sååå bra! =)

Idag vaknade jag tidigt, rätt pigg faktiskt, var verkligen evigheter sen jag gjorde det, kan inte ens komma ihåg när. Åt frukost och gick för att möta Emma, en arbetskamrat, vid ån. Vi tog en lång och skön morgon prommenad i det duggande regnet, jätte skönt. Skönt att få ventilera, refletera och få ens tanakar bekräftade, tack Emma! =)

Nu ska vi åka hem till lilla Nypan, ser jag oxå fram emot. Ska äta lunch med Sandra, evigheter sen vi sågs sist, ska bli jätte kul! O så ska jag leka och mysa med Nero, skrutten, och träffa syrran, hämta grejer inför resan till Bryssel nästa vecka och så hem till svärföräldrarna. En skön fredag helt enkelt. Hmm, bäst att ge sig iväg om vi ska hinna med allt det här =).

Ha en skön fredag!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0