Lycklig

Sover som en jag vet inte va, nu får Alexander ta och komma hem, det här fungerar inte =). Han kommer imorgon så jag ska nog stå ut. Idag har varit en bra dag, har varit rätt självgående, börjar på egenhand i morgon. Det känns bra. Är aldrig själv mer än nån timme på morgonen eller kvällen så det finns alltid någon att fråga. De jag jobbar med är trevliga och sociala. Jag trivs, so far! =).

Annars har jag inte gjort så mycket idag. Fixat med arbetsförmedlingen om jag inte blir uppbokad på något i sep och inte kan börja tidigare är det ju bra om jag är inskriven och kan i värsta fall stämpla. Fick ansökningarna till norsk legg i går av Emma, så jag ska ta tag i det också. Bra att ha det färdigt om man får för sig att åka med kort varsel. 

För er som vill söka så kan ni göra det via den här länken: http://www.safh.no/skjema/autorisasjon.pdf
Här finns info om hur man fyller i: http://www.safh.no/  och här står lite mer info som kan vara bra: http://www.safh.no/

Har försökt styra upp bombnedslaget idag också, svårt när man inte vet vart man ska lägga allt. Saknar lite förvaringsmöbler, ska hämta det i Nyköping i helgen. Vi måste även köpa ett skrivbord till det tredje rummet, har kikat lite på blocket men inte hittat något som jag vill ha. Man är ju inte direkt gjord av pengar, inte än i alla fall =). Inte efter att ha jobbt för Landstinget men en månad för privat bemanningsföretag kommer ge lite klirr i kassan! =)))

Ha det gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0