Äntligen!

Helgen har varit kanon, umgåtts med mamma och Sven Erik och så har vi fått datorn! Jihaaa! Så nu håller vi på här hemma och försöker förstå oss på alla program. Det går framåt, så snart kommer ni kunna besöka min hemsida, www.omvardnad.nu Ska bli jätte kul!

Gårdagen ägnade jag åt att inhandla de sista julklapparna, har bara en kvar nu men vet vad det är och vart jag ska köpa det, så det känns bra. Idag ska jag laga lite julmat som vi ska ha med oss på onsdag ner till Skåne. Så det ska jag ta tag i nu innan jag börjar jobba halv två. Dagarna nu innan jul är fullproppade.

Läste om Bengt 93 på aftonbladet.se och blev så arg, återigen behandlas våra gamla som skit. Tänk på att det är de som har byggt upp det samhället som vi lever i idag. En dag kommer vi också att bli gamla, glöm inte det!
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article6320140.ab

Hoppas alla har en bra dag i snön och julstöket =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0