Stolt över mig själv

Idag har jag varit på den här workshoppen som jag nämnde tidigare. En givande och lärorik dag, har fått många tankar och funderingar som jag tagit med mig. Kommunikation är ju verkligen ALLT, vad man än gör, vart man en befinner sig så finns kommunikationen. Och kan man bemästra kommunikation så kommer man långt i livet. Jag vill lära mig ALLT om kommunikation, ett bättre verktyg för framgång än det finns nog inte.

Min lilla presentation gick bra, är riktigt stolt över mig själv, var rejält nervös men när jag väl stod där var det super kul, ville inte gå där ifrån =). Valde att inte prata så mycket om hemsidan utan bara idén och det verkade som åhörarna gillade den. Jätte kul!

Nästa vecka ska jag arbeta vidare med idén, hoppas stenhårt på att min kontakt ska gilla min idé. Vi får se nästa vecka! =)

Imorgon åker jag till Eskilstuna och möter upp syrran för att följa med henne hem till nypan och vara där över helgen. Längtar lite hem faktiskt så det ska bli skönt. Tyvärr befinner sig pappa på varmare breddgrader så honom får jag inte träffa.

Hörs nästa vecka!
Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0