Irriterande

Hade skrivit ett långt inlägg och så hängde sig bredbandet, såååå irriterande. Tänker inte skriva om det, kan sammanfatta dagen met ett ord, trött. Plus med min dag i dag är att jag fått använda mina kunskaper från kirurgen, haft en patient med buksmärta som visade sig vara ett perforerat ulcus. Kul att få arbeta lite praktiskt och somatiskt akut =). Håller tummarna för att operationen gått bra.

Kan även tillägga att jag aldrig mer kommer ha mobilt bredband och inte heller bredband via telenor, ett skitföretag som inte levererar de hastigheterna som de lovar...

God natt!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Ett perforerat ulcus, vad är det?? Är ju inte sjukvårdutbildad, kan bara ekonomi. Magsår eller trasig tarm eller...?? Kul att Du får nytta av din sjuksköterskeutbildning (samskrivning hi,hi :-)).

2009-11-25 @ 20:37:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0