Cirkusen fortsätter

Är extremt trött, ångrar verkligen att jag tackat ja till att jobba extra för bemaningsföretaget imorgon, skulle vilja vara hemma och slöa. Ska vara på samma ställe som i somras så jag ser visserligen fram emot att få träffa sköterskorna, det gör att det känns lite mer ok att jobba. 

Idag har det varit ytterligare en tung dag på jobbet, ont om personal och en dement patient, som egentligen inte tillhör oss. Psyk fungerar många gånger som en slasktratt där man stoppar sånt som man inte har plats för, tragiskt.

Kommentaren från Andreas har fått mig att tänka om. Ska nog ligga lågt och göra mina arbetsuppgifter och inte så mycket mer, tjänar ingenting till ändå och lägga massa energi. Blir väl Norge sen tillsammans med alla andra svenska syrror =).

Nu ska jag packa upp min goda ost från Norins här i Linkan, världens bästa ostaffär!! Kan varmt rekommenderas, väldigt bra service och bra priser!

Hoppas ni alla har det bra i novembermörkret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0