Ville bara säga...

...att jag lever!!!

Det var sååååå längesen jag var inne här och skrev, tröttnade faktiskt, har inte heller haft tid eller lust. Men nu knackar en mörk och trist höst på dörren och jag kommer vara inne mer så då kanske lusten och tidne kommer tillbaka.

Jag har massor att berätta, har hänt så mycket. Men det får bli en annan dag, har en migrän som ligger och pyser under pannbenet och börjar tidigt imorgon, måste alltså gå och lägga mig en stund på spikmattan och sen sova.

En sak ska jag berätta i alla fall, det går framåt med hemsidan!! Har etablerat en kontakt som ev kan hjälpa mig utforma sidan, jag har även invigt en vän som ska vara min partner i det hela. Ska bli himla kul! På torsdag ska jag presentera idén på ett seminarie som Liu anordnar för Landsting och skola, hoppas på intressanta personer som kan hjälpa mig komma framåt med idé.

Nåväl, återkommer med info!

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0