Jihhaaa

Äntligen fredag. Idag har det varit massor att göra på jobbet, tre hemgångar, som gärna hade gått hem för en vecka sen om de själva fick bestämma. Så då är det bara att jobba på så de kan åka så fort som möjligt. Förstår dem, skulle inte heller vija vara där om jag inte var tvungen... Har haft ett jätte bra samarbete med min uska, såå roligt att jobba då. Man vet vad den andra handen gör och man kan diskutera och stötta varandra i olika beslut man tar. En kul dag verkligen!!

Och nu är det fredag och ledig helg, behövligt. Ska hem till nypan imorgon, till frissan först, hoppas hon ordning på mitt burr. Och sen ska jag träffa en kär gammal vän på kvällen, ser jag verkligen fram emot, evigheter sen vi sågs.

Nu ska jag möta upp Alexander och ta en promenad på stan, lämna tillbaka bågarna jag lånat bla, får leta vidare... Sen blir det film, hoppas jag orkar hålla mig vaken =).

Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0