Hemma

Kom till Nyköping igår förmiddag. Skönt att vara hemma. Undra om det alltid kommer vara hemma här och när ändras det, vad är det som gör att hemma är hemma? Hemma, ja, vad betyder egentligen hemma. Där man är trygg, har sin familj, känner igen sig, ja, hemma...

Igår var jag hos frissan och  fick massa inpackningar och mjukande för mitt torra hår, känns riktigt bra faktiskt. Håret känns fräschare och inte lika torrt, fick klippa bort lite på topparna, men det gjorde inget. Annars ägnade jag dagen till att umgås med syrran, var ut en sväng till Johan och Alexandra och fikade. Passade på att gosa med min gudson, han är så bedårande. Det händer så otroligt mycket just nu när det gäller hans utveckling, häftigt!

Kvällen ägnade jag åt Carro coh Tellus (www.tellus.se), åt super god mat och snackade en massa minnen och skit. Vi kom fram till att det var ca fem år sen vi satt ned och bara pratade, sjukt länge sen, verkligen på tiden.

Nu ska ja kolla Robinsson som jag missade igår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0