En lördag

Sitter här hemma i soffan och glor på tv, har precis proppat i mig marabou frukt och mandel, mums, det är så himelskt gott! Jag har faktiskt lite små ångest, vet inte om jag nämnt att jag har permanentat mig, i onsdags, och har nu tvättat håret för första gången. Shit vilket risburr det är, har iofs inte haft i några produkter än så jag ska väl inte gräva ner mig helt, men ändå. Mitt hår har alltid varit glänsande fint och hållbart =/ Det är volym i alla fall, hmm, som jag skulle ha haft problem med det tidigare, not... Man lär så länge man lever! Ett motto som jag gillar mycket.

Annars har min dag varit bra, har jobbat till halv fyra. En helt ok dag tycker jag, trevliga arbetskamrater idag och ett lugnt vårdlag. Det enda avvikande var väl att ronden dröjde så på tiden så jag hann inte göra färdigt rondarbetet innan överlämnandet, men något ska ju kvällspersonalen ha att göra =).

Nu ska jag moffa lite mer choklad och vänta på Robinsson!! Första året någonsin som jag är helt fast... =)

Jag lovar dig Linnea att jag ska köra på det här, jag tror på min idé och brinner för den!!

Höres!


Kommentarer
Postat av: Cecilia (Louises dotter)

Hej jag har varit inne och tittat på din sida, jättekul. Vi är hemma hos min svärmor med Lollo och Lelle. Ha det bra.

2009-05-02 @ 20:22:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0