Utrensning, nytt liv??

Idag börjar min detox kur. Jag har nu köpt en kur och väntar med spänning på om det kommer fungera. Man läser ju så mycket om att det ska vara så effektivt och att man ska bli som en ny människa efteråt. Så de närmaste 20 dagarna ska jag dricka en brun vätska, som i och för si inte smakar apa utan mer som svagt kallt te, så helt ok att dricka. På paketet varnar de för att toalett behoven kan öka i och med utrensningen, men det är heeelt naturligt. Ska bli intressant hur jag ska hinna med dessa besök när man knappt hinner med dem nu på jobbet. För ni har väl hört talas om landstingsblåsa och mage??  Det är verkligen så. Sticker ja iväg på toa, är det genast någon som söker en och när man väl kommer tillbaka måste man tala om vart man varit, hur kul är det. Inte alls så då hoppar man dessa besök helt enkelt, i alla fall in i det sista. Men, men, vi får se om jag är som en ny människa om 20 dagar... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0