Såå trött...

Usch, jag är så trött, skulle kunna sova hela dagen... Men, men, bara att dra sig upp, är dessutom hungrig så jag måste få i mig lite frukost. Idag skiner faktiskt solen så jag ska försöka hinna ut en sväng innan jag börjar jobba. Imorse ringde de från ett bostadsbolag här i Linköping, Lundbergs, och erbjöd oss en trea, jippi!! vi ska och titta imorgon. Håller tummarna för att den ska vara fin. Vi får tydligen välja nya tapeter, nya golv och nya köksluckor, så det är ju toppen.

Sitter här och funderar på om det kommer sitta en lapp med texten "vinterkräksjukan" på jobbet. Det senaste jag hörde var att proverna var negativa, ingen kräksjuka. Men proverna är inte helt tillförlitliga vilket visade sig när undersökterskan som jag arbetade med tidigare i veckan gick hem i fredags med magsjuka =/. Visst hon kan ha fått det någon annanstans ifrån, men det känns lite osäkert ändå. Ja, ja det visar sig om tre timmar om det är igån igen.

Frukostdags =)

Kommentarer
Postat av: Pappa

Hur gick det med lägenheten. Glöm inte läge, badkar och parkering. Presenter mottages gärna på fredag, helst sånt som går att dricka eller äta.

Kram

2009-03-31 @ 15:01:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0