Hem ljuva hem

Nu sitter jag i syrrans vardagsrum och fick precis besök av en nyduschad Nero, mysigt =), not...luktar hund. Jag är hemma en sväng som ni säkert redan förstått. Vi har precis varit ute och gått i ekensberg, Nero har fått springa av sig så vi får lite lugn och ro ikväll när vi ska äta god mat, dricka gott vin och snacka skit. Härligt systramys, med en bit pappa på ett hörn =).

Har hunnit med en sväng på stan också, har sett massor av fina kläder som jag vill ha, men när jag kommer ut är det som allt det roliga försvinner och jag har ingen lust alls att köpa något, tråkigt. Verkar som jag har glömt bort hur man gör när man shoppar, hmm, måste verkligen ändra på det, speciellt nu när jag tjänar pengar och faktiskt har råd att shoppa lite.

Jag har i alla fall köpt mig två tidningar, alltihemmet och DV mode. Alltihemmet är den bästa inredningstidningen enligt mig och den andra har jag aldrig läst så det ska bli spännande. Det är alltid svårt att välja tidingar tycker jag, finns så många och få som verkligen är bra. Så nu ska jag lägga mig på soffan och läsa mina tidingar och äta choklad, frukt och mandel så klart =).


Nu har jag ju rensat ut allt gift så då är det bara att fylla på med nya, hihi, eller vad säger du Louise!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0