Fredag

Skön ledig fredag. Imorse var vi och tittade på en lägenhet, en trea i Norra Vasastaden. Lite för dyr hyra för vår ekonomi men jag ville ändå titta. Den var ingen höjdare, som tur va med tanke på hyran. Sliten och mörk. Visserligen stor, 96kvm, men kändes lite för att rummen låg i fil, alltså bara fönster åt ett håll. Problemet är väl när man hyr att det inte är så fräscht som man önskar och vi är ju vana vid att bo i bostadsrätt som dessutom är helt nyrenoverad. Ja, vi är nog lite kräsna. Vi får leta vidare, vi har ju den här lägenheten till sista sep så det är inte panik än.

Annars har min dag varit mycket lugn. Fick vår c-uppsats i två inbundna exemplar från Linköpings Universitet idag, så den har jag kikat i, jätte kul. Man känner att man har en annan lust och intresse nu när det inte hänger över en. Tyvärr hittade jag lite stavfel och sånt som vi har missat, irriterande, men, men... Ska försöka lägga upp en länk till uppsatsen, förstår bara inte riktigt för tillfället hur man gör.

Nu har det hunnit bli lärdag och vi är uppe och fixar för att Alexandra ska komma. Bäst att fortsätta med det så hon slipper slänga sig in över alla våra prylar =).

På återseende!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0