Äntligen lite vårkänslor!

Idag är en vanlig dag, som alla andra. Ska jobba kväll, börjar 14.15, känns som man bara går och väntar på att man ska börja jobba, men man lär sig väl med tiden att ta vara på den här tiden. Det är så svårt att leva i nuet, att uppskatta det som är precis nu och inget annat. Jag är expert på att leva för framtiden hela tiden. Ja, ja, jag har i alla fall tagit mig ut på en promenad längs med stångån. Riktigt skönt ute idag, solen skiner och det är plusgrader. Snön är nästan helt borta, hoppas det förblir så och att det torkar upp lite mer så man slipper leran. Det är riktigt rofyllt att traska runt ån, kan tänka mig att det är väldigt vackert där sen när allt börjar blomma, längtar tills dess. Ska hinna äta lite lunch innan jobbet.Hade planerat att vara där lite tidigare för att lägga in mitt schema, men som den tidsoptimist som jag är kommer jag nog inte hinna det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0