Varmt

Har jobbat dag, sååå varmt och segt, det är verkligen hemskt att jobba när det är så här varmt. Men det har varit en ok dag, trevlig arbetskamrater idag, det har faktiskt till och med varit riktigt roligt! =) Hmm, trodde inte det imorse. När jag kom in i lunchrummet vid halv sju så sa jag god morgon, god morgon (tillhör vanligt folkvet tycker jag). Och de två som var där var helt tysta, tittade inte på mig och sa inte något heller. Ska verkligen bli så skönt att slippa detta ställe, deras mentalitet är urusel... Efter jobbet har vi slutstädat i den andra lägenheten och lämnat nycklarna, underbart, nu är det över! Därefter har vi grejat i den nya lägenheten och varit en sväng till ikea, så klart =).

Nu ska jag gå och sova, är jätte trött. Jobbar dag imorgon, får förhoppningsvis semester på torsdag, får jag det åker vi till Skåne imorgon!! =)

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0