Tvist?

Så då var jag tillbaka. Usch, inget roligt möte, förbaskat jobbigt. Vi pratade en del om min hälsa och mitt välmående och om företagsälsovård, så det är ju positivt att de tar min mående på allvar. Det som förvånar mig är att de tycker att det är en bättre lösning att vara sjukskriven. Jag anser att det är bättre att komma ifrån det som gör en sjuk, eller har jag fel? Jag vill inte vara sjukskriven.... Men som det verkar nu så blir det ev en tvist om min uppsägning, får besked imorgon..

Måste vila...

Kommentarer
Postat av: Fia

Ville bara säga att jag läser din blogg och tycker det är både spännande, skrämmande och intressant att följa din vardag. Pluggar själv till syrra och hoppas på en bättre arbetsmiljö :) Stå på dig!

2009-06-09 @ 16:09:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0