Solen är kvar på besök!!

Lika underbart väder idag! Imorse ville jag verkligen inte vakna, hade en sån spännande dröm. En blandning av Robinson och Paradise Hotell tror jag, haha, går inte att beskriva men jag och Alexander höll på att vinna i alla fall =).

Annars mår vi bra här idag, dock är vi fruktansvärt gräs allergiska, snuvar, nyser och hostar, såå trist... Imorgon ska Alexander få nycklar till lägenheten och så ska vi få börja flytta in på fredag!!! Jippi!! Ska bli sååå kul. Här hemma står det flyttkartonger över allt...men det känns så otroligt kul!

Nu ska vi ut och njuta lite av solen och värmen innan jag ska börja jobba kl två..

Soliga kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0