Oups, vad hände?

En blogg, ja men varför inte. Har funderat länge på att starta en så man kan skriva ner alla sina tankar som man själv tycker så himlans bra! =)
Så tack vare företaget "skyltmax" (www.skyltmax.se) som jag beställt min första fina skylt: "Karin Sjuksköterska", så startar mitt bloggande idag.

Idag är en dag fylld av förväntan, ångest, nervositet och spänning. Om en vecka precis börjar mitt nya arbete i Linköping som sjuksköterska. Jag har nu läst i tre år och ska testa mina vingar om de bär mig igenom omvårdnadens alla beslut. Inte nog med att ett helt nytt liv som sjuksköterska har börjat så ska jag och min sambo Alexander även byta stad, till Linköping alltså. Jag är en inbiten Nyköpingsbo, så det är här lite av ångesten kommer in. Jag har min familj och mina vänner här så det känns mycket jobbigt att flytta på mig. Vi har även vår otroligt fina nyrenoverade lägenhet som också känns jobbig att lämna, men, men det är för en tid, tills Alexander är färdig med sina studier, så jag ska nog överleva.

Min förväntan är mycket stor, och den finns där med en gnytta spänning, vad ska hända, hur kommer allt att bli. Egentligen kunde nog inte min start av mitt bloggande komma mycket mer lämpligt än nu, en ny start, en ny blogg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0