Så glad

Jag har toppenbra arbetskamrater, jag är så glad. Idag har det varit en mycket stressig och jobbig dag. Jag har varit ensam sköterska på grund av sjukdom och det känns. Många beslut som ska tas, många kontakter som ska tas, mycket planering så patienterna kommer hem på permission så vi har lediga platser inför helgen. Och så ska de ju ha mediciner så klart. Vår spegling idag, som vi har varje dag, var väldigt givande och nu kan jag tack vare mina kollegor ha en bra helg. Stöttningen de har gett mig idag är jag imponerad av, vänliga människor med empati, tack killar!!

När man har haft en sån här dag med gott samarbete och gott arbetsklimat är det lättare att ta beskedet att vi ska börja jobba varannan helg, det är klart nu, börjar 4e januari.

Kvällen ska jag och Alexander ägna åt god mat, funderar på att köpa sushi och sen ska vi gå och se "Luftslottet som sprängdes", fredagsmys =)

Hej, hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0