Jobb igen

Usch vad jag är trött, har varit jobbigt att flänga runt nu i jul, men det har varit värt det. Saknar min familj massor, saknar det spontana träffarna, att kunna gå över för en fika eller middag eller bara för att säga hej. Men, men, nu bor vi här och det måste vi göra minst 1,5 år till eftersom Alexander pluggar.
Idag är det förhandling om varannan helg i samverkansgruppen, ska bli intressant att se hur det går. Tror dock inte att vi kan påverka ledningens beslut om varannan helg, bara att ställa in sig på det. En arbetskamrat sa dock i går att det måste gå två veckor från att förhandling ägt rum till att det nya schemat börjar gälla. Detta ska bli intressant då vi redan har fått schemat och det ska börja gälla 4e jan. Ja, ja, ska vi ändå göra detta så är det väl lika bra att det sätter igång, men det ska ändå lyftas fram tycker jag.
Nu måste jag packa ihop mig och gå till jobbet. På med långkallingar och mössa, är riktigt kallt här idag. Vill bara påminna om att snart startar sidan lite smått, så håll ögonen öppna!! www.omvardnad.nu
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0