Söndag morgon

Har precis vaknat och ligger i sängen med min sambo vid min sida. Skön söndag. Kom hem sent igår från Nyköping, vi firade pappa i fredags kväll och sov sedan över där. Kände mig som ett litet barn hemma hos pappa, mysigt =). Gårdagen ägnade vi åt att slänga skräp från vår gamla lägenhet, så skönt att rensa ut i förråden. Man samlar verkligen på sig så himla mycket skit. Efter det så åkte vi ut till Alexanders föräldrar och njöt av solen och invigde grillen, super gott!

Och nu är det söndag och vi ligger här och drar oss, har öppnat fönstret så vi hör fåglarnas kvitter. Ska dra oss upp och äta frukost. Jag ska packa igen, blir snart hämtad av mamma och syrran för att följa med dem hem till mamma i Göteborg. Så det är väl bäst att skynda sig på så man är färdig när de kommer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0