Inte bara att trycka på en knapp

Funderar så det knakar här hemma om forumet. Har mycket tankar om hur jag vill att det ska vara, hoppas bara att det finns ett intresse för detta. Idag har jag kollat upp lite kurser om webbdesign, jag kan ju inget om att lägga upp hemsidor och jag är väldigt kräsen så jag vill inte att den ska se ut hur som helst. Har surfat runt lite på andra sidor och hittat bland annat ambulansforum.se och underlakare.se, dessa sidor tycker jag är bra upplagda. Kanske är underlakare.se lite vassare, lättare att navigera runt på, vilket jag tycker är jätte viktigt. En hemsida ska vara uppbyggd så att det är lätt att hitta det man söker, det ska vara lätt att vara aktiv och man ska känna att man "litar" på sidan.

Imorgon ska jag som sagt presentera idén på ett lunchseminarium på clinicum (kliniskt träningscenter) här i Linköping. Ska bli spännande, är lite nervös, men det hör ju till =).

Kommentarer
Postat av: John Tivenius

Jo det verkar som en bra idé!

2009-05-01 @ 20:42:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0