Beslut är taget

Vet inte om jag skrivit tidigare att jag blivit erbjuden jobbet på psyk som jag sökte för ett tag sedan. Och nu har jag bestämt mig, jag kommer tacka ja. Känns skönt att  veta att jag inte ska vara kvar på den här avdelningen som jag är på nu. I förrgår var droppen, mitt huvud höll på att sprängas av huvudvärk och ångest. Även gårdagen förföljde mig med denna värk och ångest. Hemskt att må så dåligt. Och på grund av ett jobb, sjuk ju... Men nu har jag bestämt mig, jag ska inte vara kvar där och jag ska inte lägga ner all min energi på detta jobb. Jag är mer värd än det, jag är viktigare, mina nära och kära är viktigare så nu får det vara nog. Jag kommer göra mina arbetsuppgifter så bra som jag kan och sen får det vara, inget grubblande hemma, inget analyserande osv... Slut!

Jag mår riktigt bra efter att ha rett ut detta! Tack syrran!!

Vad det gäller min framtida hemsida går det framåt, har ev en kille som kan hjälpa mig att göra själva sidan, super kul!!

Nu ska jag sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0