Nedräkningen kan börja

Japp, har löst problemet med hemsidan, ska göra den själv med hjälp av ett mycket bra program genom Mac. Ska bli jätte kul, ser fram emot att få komma igång med allt!!

Annars har dagen varit seeeeg, börjar bli riktigt less på det här vädret. Solen har inte visat sig på alldeles för många dagar nu. Imorse hade jag verkligen ingen lust alls att gå upp, utan bara vända på mig, dra täcket över huvudet och ligga där hela dagen. Men, men, det går ju inte , bara att ta sig i kragen och kliva upp. Passet på jobbet var jätte rörigt idag, flera nya patienter och många kockar vilket alltid blir en stor soppa. Vår spegling var i alla fall givande idag, vi pratade faktiskt om dagen och vad vi kan göra bättre. Äntligen används speglingen till det det ska... Kan i och för sig inte påstå att jag kämpar så mycket för att det ska bli spegling av dagen, orkar inte få suckar.

Inte hört något från mitt förra jobba, har dessutom sett lönespecifikationen idag, ingen övertidsersättning allas, inte ens de få timmarna som han "gick med på" att betala ut. Blir så förbannat trött, orkar snart inte kämpa mer för mina rättigheter, det tar så mycket energi. Har lämnat över allt till facket nu, hoppas de kan lösa det.

Nu är jag stört trött, natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0