Långledig!

Denna torsdag har gått jätte fort, haft rätt mycket att göra på jobbet iofs. Mycket små göra som att skriva vårdplaner, ringa och planera så det bli bra för patienterna och så att det fungerar i hemmet och kan bli utskrivna. Sen har jag varit på medbestämmande möte, intressant, vet inte riktigt vad osm sades men det var säkert intressant =). Skämt o sido, men det bluddras en del. Vi fick ta del en del av ekonomin och diskussion kring det här med varannan helg tjänstgöring. I nästa vecka ska vi få uträkningarna på vad som kommer sparas och om det i så fall är lönsamt. DET ska bli intressant. Idag har jag även blivit "tillfrågad" eller snarare tvingad att jobba natt vid nästa schema läggning. Är starkt emot att jobba natt och tror inte att jag kommer må bra av det inte heller min migrän. Men, jag ger det en chans. Kan dock erkänna att jag ibland sneglar på annonser om andra jobb...tråkigt men sant. Jag trivs bra på min avdelning men jag tänker inte gå med på vad som helst...

Nu ska jag packa ihop det sista och gå till bussen och åka ner till mutter! =)

Ska imorgon jobba vidare med mina kontakter angående hemsidan...

Höll ju på att glömma. Fortfarande inget svar från min förra arbetsgivare om övertiden, är nu överlämnat till facket som ska kolla på det och se vad de kan göra. Så....fortsättning följer... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0