Göteborg living

Jag trivs här, ja det gör jag faktiskt. Kan tänka mig att bo här ett tag, en helmysig stad som har mycket att erbjuda. Fredagen ägnade jag åt lunch med Emma, jätte kul, var längesen vi sågs. Hon hade desutom många idéer kring hemsidan och mycket intressanta tankar, håller tummarna för att hon vill vara med och utforma sidan. Kvällen ägnade jag åt min mor och hennes arbetskamrater på afterwork. Vi var på Riverside, jätte trevligt och god mat. För 15 år sen trodde jag verkligen inte att jag skulle gå på afterwork och efterfest med min mor, men, men, så det kan bli. Vi hade i alla fall väldigt trevligt. Idag har vi varit på stan, så klart, och shoppat, så klart =).

I eftermiddags hade jag ett snabbs möte med en bekant till Sven-Erik som kan endel om hemsidor och marknadsföring, fick massa tips och idéer. Han ska komma förbi imorgon och han ska visa lite mer hur det fungerar och hur jag kan bygga upp en sida själv. Spännande!

Kvällen ägnade vi åt Proms 2009 med Charlotte Perrelli på konserthuset här. Det var en speciell upplevelse, inget jag hade valt själv att gå på men är glad att vi gjorde det. Kan dock tänka mig att det är bra mycket mer maffigt i London.

Och nu har vi druckit lite vin och ätit massa goda ostar och nu är jag trött och ska sova. Längtar till imorgon, till att få krama och pussa på min älskling, jobbigt att vara borta från min Alexander. Men det är bra att få längta också!

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0