Det snöar i götet

Jihaa, det snöar som sagt. Hmm, skulle ha lyssnat till mammas råd och ta med mig vinterjackan =/. Jag kommer frysa, men det kan jaginte erkänna för mor, bara att bita ihop =). Om ett par minuter ska jag gå ner på stan och äta lunch med Emma, en gammal arbetskamrat, ska bli trevligt.

Har haft ett mycket givande samtal med mammas sambo ang hemsidan, har fått ännu mer idéer och vill köra igång nu så det ryker. Ska träffa en bekant till honom imorgon som har lite mer kunskap och bolla vidare så det blir så bra som möjligt.

Nu måste jag kila!!

Vill bara flagga för den här skrattretande artikeln i Dagens medicin, man slutar aldrig att förvånas över landstingspolitikernas resonemang....

http://www.dagensmedicin.se/nyheter/2009/11/13/vaccination-av-politiker-s/index.xml?comment-saved=1&all-comments=1#comments

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0