29 år gammal...

Usch vad tiden går fort. Känns som det inte var så längesen jag fyllde år. Har nu snart varit färdig syrra i ett år, har hunnit med fyra olika placeringar, känns bra. Har lärt mig så otroligt mycket under detta år. Min fördelsedag har varit bara bra, som en vanlig dag, nästan. Blev väckt med levande ljus och frukost på sängen kvart i sex imorse, jätte mysigt. Ville verkligen inte gå upp och åka till jobbet, ville bara ligga kvar och njuta, men, men verkligenheten kallade. Dagen på jobbet var som vanligt. Tackade av Emelie idag, en av de sjuksköterskorna som började samtidigt som jag som fått en annan tjänst. Jätte tråkigt att hon slutar, men jag är glad för hennes skull.

Ikväll har jag och Alexander varit på Bello´s och ätit, kan jag varmt rekommendera, jätte god mat och bra service. Ett bra avslutt på min födelsedag. Nu är jag stup trött och ska gå och sova, börjar tidigt imorgon...

Tänkte bara påminna och uppmana att agera mot varannan helg tjänstgöring, vi har startat protestlistor, gör det ni med om ni är berörda. Vi måste visa vad vi tycker!!

Natt med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0