Underbar sommardag!

Det finns vatten runt Linköping!! Jag har varit där idag! =) Visserligen inte hav utan sjö, men det gör inget! Jessika tipsade mig om Viggeby naturreservat, jätte fint. Lyckades hitta mig en avskild klipphäll precis vid vattnet. Här har jag varit hela dagen, läst Allt i hemmet och planerat lite inför flytten. Läst min bok "Snabba cash", sovit en stund, njutit av utsikten och lugnet, sååå skönt verkligen. Tror dock att jag måste jobba lite mer mitt inre lugn, har svårt att stressa ner och bara vara. Blir lätt rastlös. Ska skicka efter den där avslappningsskivan syrran har tipsat om...

Ååå, vad jag önskade att jag hade kameran med mig idag. Såå söta änder, en mamma och en unge kom simmandes precis utanför min klipphäll. Ungen simmade lit före och lite efter och for runt där. När den inte orkade mer så "sprang" den upp på mammans rygg och la sig precis uppe nacken och åkte med. Ursött! =)

Nu ska jag städa lite och laga tacos till Alexander kommer hem från skolan, stackarn han tentapluggar för fullt när det är så fint väder... =/

Hej! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0