Norge?

Ända sen jag fick "vårdfacket" med annonser om jobb i Norge har jag funderat på att åka så man kan tjäna lite pengar för det är ju rätt svårt i vårt land. Och så idag på jobbet fick jag veta att en av mina kollger ska åka, jag vill också. De ska åka juli mån, en mån går ju fort, och så ger det massa pengar, det lockar rejält. Hmm, ska kolla upp det imorgon när jag är ledig.

Annars har dagen varit bra. Jag och Alexander tog en cykeltur ut på landet, ja faktiskt landet. 10 min cykelväg från centrum är det verkligen landet, jag gillar Linköping mer och mer. Vi hittade en liten glänta på vägen där det varm varmt och soligt, kunde ha legat där hela dagen. Men ickes a nicke, började jobba tre. Lugn dag på jobbet, skönt. Nu ska jag sova.
Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0