En bra dag

Idag har det varit en bra dag, härligt. Sov länge, måste man få göra ibland =). Har lyckats komma överrens med mitt burr idag också, känns inte lika torrt och sprött, lite mer lockar dessutom. Är väl för att jag ringde till min frissa igår och grinade över mitt hår, ska dit på lördag och göra någon superkur mot det torra.

Har varit på besök på psyk idag, känns fortfarande mycket bra, verkar vara ett trevligt gäng som jobbar där. Usch jag har verkligen sån beslutsångest. Speciellt ef en dag som denna som känns riktigt bra. Har varit kul att jobba idag, man har hunnit prata om lite annat än jobbet. Men jag vet ju också hur dåligt jag mått och gör till och från, men är det jobbet eller hade det varit så oavsett vart jag hade varit min första tid som syrra? Ja, ja, jag har ju till 25e maj på mig innan jag måste bestämma mig.

Nu ska jag äta en macka innan jag måste sova, börjar 06.45 imorgon.

Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0