Blodgivare

Igår var jag och lämnade blod. Fyy vilken nål. Jag tänkte som så att den kan ju inte vara värre än vår uppdragningskanyl, men ack så fel jag hade, detta var en riktig stoppnåll. Men, men, jag klarade det, tyvärr så mår jag pyton idag, måste vara pga det. Jag var rejält trött igår och är det idag också, känner mig även yr och illamående. Ska jag må så här efter varje gång vet jag inte om jag vill fortsätta, vet ju att det är sån brist på blod men jag mår verkligen inge vidare... Ska ge det en chans, blir om fyra månader.

Jag vill ändå passa på att lyfta det här med att lämna blod och till er som inte gör det, fundera på det. Det är blodbrist i hela Sverige och blodet behövs, ser ju jag bland annat, vi ger en del blod hos oss till sjuka patienter.

Lämna blod om du kan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0