1:a maj

Helgdag och solen skiner, tyvärr inte så jätte varm ute men det gör inget. Önskar att jag var ledig idag, ska jobba kväll så det är inte många timmar kvar. Det är verkligen en konst det där att vara ledig på förmiddagen och inte bara gå och vänta på att man ska till jobbet. Hoppas jag så småningom klarar av att bemästra denna konst =). En del av morgonen har jag ägnat åt att ha ångest över det som jag glömde göra igår. Dock fick jag nog efter ett par timmar och insåg att patienterna mår bra och inte sitter i sjön. Så nu har jag släppt det =).

Idag är det demostrationernas dag och här sitter jag =/ borde kanske gå ut med ett plakat och uttrycka mina åsikter. Hmm, nje, men man borde faktiskt, vill man ha förändring så måste man aggera! Ut med er nu!!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0