Borta bra men hemma bäst

Jag har precis läst M.J.Bs inlägg och har fått mig en funderare. Mycket kloka ord som jag absolut kommer ta med mig! Varmt tack till dig, en vänlig själ som sprider värme och ljusa tankar.

Idag vaknade jag upp hemma i Nyköping. Åkte hem igår kväll för att ta hand om syrrans hund Nero. Åkte tillsammans med pappa, skönt att slippa köra själv, speciellt efter en lång och stressig dag på jobbet. Så igår njöt jag av pappas kokkonster, jätte god fisk med gräddsås.

Idag har jag umgåtts med nära och framför allt kära vänner. Det är så härligt när man finner människor i sitt liv som man vet finns där oavsett vad som händer. Vänner som det kan dröja länge mellan gångerna man ses eller pratar med varandra men när man väl gör det så är det som man har umgåtts varenda dag. Det kallar jag äkta vänskap!

Idag är jag lycklig och jag är omringad av massa kärlek och det är underbart! Ikväll ska jag dock åka hem till Linkan till min älskling som pluggar för fullt till sin tenta. Men först ska jag äta middag med syster och min bästa vännina, det är livet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0