Sommarkänslor

Idag är jag ledig, skönt. Försöker att träna på att leva för stunden, men det är svårt, tankarna sticker gärna iväg till att jag ska börja kvart i sju imorgon. Hmm, lite frustrerande att arbeta kväll sen ledig och sen gå på ett dagpass och jobba heeeela jävla veckan... Ja, ja, leva i nuet var det ! =)

Det är fint väder idag, trodde jag inte när man såg väderprognosen igår. Så vi har planerat att åka till Ekenäs slott, så dit är vi på väg...

Jo, just ja, fick mail från min nya arbetsgivare igår. Han har lyckats lösa mina pass, såå skönt, så det har ordnat sig, det gör ju oftast det även om det känns rätt hopplöst för stunden. Jag börjar faktiskt längta tills jag ska börja det nya jobbet, har många och stora förväntningar på det!

Nu ska jag ut i solen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0