Regn, regn, och åter regn...

Usch vilket grått och trist väder det är idag, det bara vrääääker ner.... Sitter här och kollar sommarkläder, solresor och drömmer mig bort. Igår fick ag mitt schema från min nya arbetsgivare, jobbar bara dag pass och inga helger, sååå skönt! Typ ett 8-17 jobb, kan det bli bättre? Semester hela augusti, som jag ville.

Idag har jag verkligen inte gjort något, jo förresten, jag har pratat med Skobes. Hmm, detta företag, som sagt kommer aldrig mer lämna in bilen hos dem. Idag var verkstadschefen lika otrevlig som sist och bagatelliserade vårt problem precis som sist. Ja, ja, blir väl lite jobbigt för dem nu när de är botgjorda, fast man tycker ju att man i såna lägen kanske ska backa och erkänna sitt misstag. Vi får se vad han säger när han behagar återkomma fö idag hade han mycket att göra och ville prat med Rejmes här i Link först innan han kunde yttra sig. Väntar med spänning! =)

Alexander har åkt hem till Bettna idag, ska hämta upp honom i Nyköping imorgon efter jag har slutat jobba och sen ska vi ut till Oxelösund och fira midsommar.

Idag har jag även fått avtalet från psykiatriska kliniken, så nu känns det som allt börjar ramla på plats, så skönt!
Nu ska jag göra min avslappningsövning och sedan fixa matlåda och därefter åka till jobbet.

Ha en bra dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0