Midsommardagen

Regnig så klart. Jobbade igår, planerade förmiddagen ordentligt så jag skulle hinna med allt och så att kvällen inte skulle ha massor och göra. Men fram för allt för att jag ville gå tidigare eftersom det var midsommarafton och vi skulle åka till Oxelösund till Johan och Alexandra. Men det är väl klart att det aldrig blir som man tänkt sg på det där stället. Visserligen var detta inget som vi kunde gjort något åt och jag vet anledningen till varför jag inte kunde gå tidigare. Men ändå, det slår  aldrig fel.... Ja, ja, jag kom iväg skapligt i alla fall, hämtade upp Alexander i Nyköping och så åkte vi ut. När vi kom ut så spelade de andra kubb. Jag mötes av världens sötaste lilla grabb, min gudson Oliver, som smårsprang mot ig och ropade "Karin", han är sååå söt. Och så kom han fram till mig och kramade mig och tittade på mig med sina stora blå och klappade mig på kinden. Kan man bli mer rörd! =) Jag fick lite sill, de andra hade så klart redan ätit och så umgicks vi och hade trevligt. Grillade senare, mäster grillaren Johan lyckades åter igen, jätte gott. Framåt midnatt åkte vi hemåt till Linkan. Idag har jag sovit läääänge, är jätte trött, har ångest över att gå till jobbet, känner mig ledsen och har svårt att äta. Verkar som man kan jobba en vecka och sen behöver man vara ledig en vecka. Jag längtar tills jag slutar, jag mår nog inte så bra som jag trodde i början av veckan... Det värsta är att jag går och funderar nu på vad jag kommer få höra att jag har gjort fel under gårdagen. Det är så sjukt, man är så van att få negativ kritik istället för positiv och beröm... Hmm, som sagt, nedräkningen har börjat...12 dagar kvar...

Nu ska jag till jobbet!! Jippi............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0