Har visst glömt

Tiden bara rullar iväg, är inte inne och hemma så mycket. Såg på historiken att det är fem dagar sen jag skrev... Hmm, ja vad har jag gjort då. Jobbat, så klart, fortfarande kul, rullar på för fullt. Börjar känna till de boende och så. Det är ett väldigt varierande arbete vilket jag inte trodde, kan nog tänka mig något sånt här jobb. Tycker dock att det är jobbigt att se alla våra ensamma äldre som får lida för att resurserna inte räcker till... I helgen har vi varit hemma i nypan. Skönt att komma hem en sväng. Varit hos pappa på torpet och bara taget det lugnt. Hann ut en sväng på lördagskvällen, hade tänkt gå en sväng till Tellus för att visa vårt stöd, har ju brunnit där igen (!!). Men där var det redan så mycket folk så vi gick vidare till hamnen och tog en öl. Söndagen ägnade vi åt att slappa ute hos pappa igen. Sen har jag jobbat mån och tis, som sagt det rullar på. Nedräkningen till semestern har börjat, denna och nästa vecka sen är det dags. Inviger semestern med Madonna, läääängtar!!! =)

Nu ska jag hjälpa snuttis att laga mat!

Hej! 

Kommentarer
Postat av: Alexander

Hej Hjärtat! Nu har du allt skrivit lite fel, det fanns en person som slappade. Inte var det jag i alla fall. Jag hjälpte ju din pappa att röja en massa buskar. :) Hoppas du kan sova bra i sängen utan ben. :P nattis och puss

2009-08-04 @ 23:58:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0