"Gäsp"

Lördag morgon, min plan var att åka och bada och sola. Hmmm, och så tittar man ut, helt grått, tittar på prognoserna helt grått, sååå tråkigt. Har jobbat hela veckan och det har varit strålande sol och varmt, o så är det så här =(. Alexandra och min gudson Oliver är på besök, de kom igår kväll, så vi får väl se vad vi ska hitta på istället. Tydligen så är det klar himmel i Oxelösund så vi får väl leta oss ut till kusten och hoppas på det bästa. Jag vill ha värme och ljus!!!! 

Annars är det bra med mig, som ssagt jobbat hela veckan, har varit en hektisk vecka med mycket att göra. Alexander är i Skåne och jobba så jag har varit själv sen i torsdag, känns tomt, hoppas han kommer hem snart.

Nu ska jag fixa frukost!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0