Fullt upp

Usch vad dagarna springer iväg... Grejar här hemma och jobbar, är trött, jätte trött. Känns som jag har någon förkylning som är på väg fram, tråkigt... Så om ni undrar varför jag inte skrivit så är det därför..  Har i alla fall varit och plockat jordgubbar idag, 20 liter så nu är frysen full =). Vi har också hittat trall till balkongen, blev jätte fint, sån otrolig skillnad. Nu ska vi bara hitta några billiga möbler dit ut. Vi hade ju tänkt bygga en soffa som jag såg i en inredningstidning men känner att orken inte finns. Vill ju sitta på balkongen nu!! Tips??
Hmm, den här killen som skulle hjälpa mig med hemsidan, omvardnad.nu, verkar ha dragit sig ur. Hmm, han ville kanske bara ha högre betyg i skolan av Alexandra som la ut kroken. Så då var man tillbaka på ruta ett... 
Nu ska jag gå och sova.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0