Älsklingen är äntligen hemma!

Min dag har varit toppen. Började 9.15 idag, härligt att hinna vakna ordentligt äta en riktig frukost, titta på nyhetsmorgon och ta det lugnt. Man blir så mycket gladare och dagen känns lättare. Väl på jobbet var det först rond och sen lite småpyssel. Idag är det medicindag, alla apodosrullar och sånt som beställts kommer. Tyvärr kom det så sent så vi hade nån timme när vi bara satt och rullade tummarna och väntade på dessa. Trist när tiden bara går och man kaninte jobba undan. Jag är dessutom ledig imorgon och fre så jag ville gärna jobba undan lite så den andra sköterskan inte skulle ha så mycket imorgon. Jobbade så mycket jag hann, kan inte göra mer.

Nu på kvällen har jag legat på spikmattan igen, lyckats få in rutin på det där. Det gör dock förbaskat ont efteråt, svider rätt mycket. Men jag känner att jag blir piggare och har mindre ont i ryggen och huvudet. Så jag tror på mattan!!

Imorgon bär det av på lite romantisk resa med älsklingen. Så imorgon och på fredag är jag bortkopplad från allt tekniskt och vårdar min kärlek.

Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0