Vanlig

Måndag kväll, denna måndag har varit en vanlig måndag, tror jag. En vanlig måndag för de som arbetar. Det slog mig under dagen att jag precis har njutit av en hel helg av ledighet, en vanlig helg. Första helgen på evigheter som jag verkligen är ledig, inga böcker som ska läsas, inga uppgifter som ska göras, inget annat än underbar ledighet, "betald" ledighet. Det är såna små ting som man inte uppskattar förrän de blir tillräckligt tydliga, som i mitt fall. Jag hoppas att jag ska kunna bevara den här känslan och uppskatta "vanlig" ledighet. En början till ett vanligt liv, kanske, hmm, tåls att suga på...

Kommentarer
Postat av: Pappa

Följer din blogg som ett komplement till våra telefonsamtal och möten ska du veta.

2009-02-17 @ 23:25:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0