Funderar

Har funderat några dagar vad min blogg ska handla om, varför ska jag blogga? Det är ju ungefär som att skriva dagbok, vill man dela med sig det till andra? Och är det några som läser över huvud taget... Så, varför ska jag ha en blogg... Hmm, jo, jag tror att jag har ett svar till mig själv, i alla fall för dagen, och det är tack vare min pappa. Jag blev jäte glad när jag såg hans kommentar idag, det är någon som läser..hehe.. =)

Så, det får helt enkelt bli en blogg om min vardag i en ny stad, med ett nytt jobb och ett nytt livsparadigm som utvecklas.

Kommentarer
Postat av: Louise Ankarfjäll

Hej Karin! Läser din blogg. Hörde att du kanske kommer hit på torsdag för att sova hos vovven Nero.

Träffade honom en kort stund i går, han blir ju så glad när han ser någon som han känner igen. Han kommer hem till oss på onsdagkväll. Nu snöar det för fullt och jag som tänkte gå ut och gå. Jag går hem i stället och tänder några ljus. Kram Louise

2009-03-02 @ 16:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0