En idé som växer

Presentationen gick bra, ett lite gäng som fick ta del av mina tankar och ideér. Tyvärr bara en styck sjuksköterskestudent, men, men... Kom på en ny idé då faktiskt, kanske vore en idé att ha ett tema som riktar in sig på sammarbete med andra yrkesgrupper. Det är ju trots allt väldigt centralt, jobbar mycket i team och behöver förstå oss på varandra.

Det verkar som intresse finns för detta forum, så nu ska jag försöka få fatt i någon som kan bygga en hemsida. Hade tänkt göra det själv men det går ingen kurs förrän nästa termin så jag måste nog ha lite hjälp. Någon?? =)

Nåväl, nu ska jag vila lite, har varit en jobbig dag, haft en pat som varit mycket dålig, det tar på krafterna. Ska hinna och orka med att träna idag också.

Vink!


Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag var inte på presentationen, men tycker spontant att det är ett jättebra initiativ och jag hoppas verkligen att du satsar på det här!



MVH

/Linnea (tar examen om en månad)

2009-05-02 @ 19:49:34
URL: http://www.monkeygames.se/japan-jens

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0